Автоматичне створення та оновлення карток організацій та контрагентів в SMARTFIN.UA

Автоматичне створення та оновлення карток організацій та контрагентів в SMARTFIN.UA

23 серпня 2022 р. Автор: Анна Іванова, співзасновниця SMARTFIN.UA, експертка з бухгалтерії

Друзі, пропонуємо вашій увазі нову функцію в SMARTFIN.UA - автоматичне створення та оновлення карток організацій та контрагентів.

Умови використання функції

Після реєстрації в сервісі SMARTFIN.UA вам буде надано три безкоштовні запити на створення карток. Їх можна використати як на створення карток організації, так і на створення карток контрагентів. Надалі це опція буде платною. Вартість створення/оновлення однієї картки складає 2 грн. Як саме відбувається автозаповнення карток та здійснюється оплата за послугу, розбираємося далі.

Як створити картку

Процес створення\оновлення аналогічний для обох карток. Тому розглянемо його на прикладі картки організації. Єдина відмінність - розташування кнопки для створення карток. Картка контрагента створюється із меню "ДОВІДНИКИ" - Контрагенти.

  1. Для створення нової організації натисніть кнопку "Додати організацію" та оберіть варіант "Автозаповнення по ЄДРПОУ":

Автозаповнення по ЄДРПОУ

2. Ви можете додати як одну так і необхідну кількість організацій за один раз. Для цього є два рівноцінні способи:

  • додавати кожний код ЄДРПОУ окремо
  • додати коди ЄДРПОУ списком

Обирайте той, який, на ваш погляд, зручніший:

Два способи додати ЄДРПОУ

Спосіб 1. Кожний код ЄДРПОУ додається окремо:

Код ЄДРПОУ додається окремо

Спосіб 2. Коди ЄДРПОУ додаються списком. Для цього натисніть кнопку "Додати код ЄДРПОУ списком" і внесіть (або скопіюйте із підготовленого файлу) коди ЄДРПОУ. Важливо, щоб кожний код ЄДРПОУ був доданий з нового рядка:

Коди ЄДРПОУ додаються списком

Після введення і підтвердження запиту по черзі з'являться повідомлення:

Автоматичне створення карток

Карта успішно створена

Успішно створена картка організації (контрагента) буде мати наступні заповнені поля:

  • коротке найменування;
  • повне найменування;
  • статус;
  • дата і номер реєстрації;
  • головний і додаткові КВЕДи;
  • юридичну адресу (із можливістю скопіювати її у фактичну і поштову);
  • контактні особи (ПІБ керівника і підписантів (за наявності);
  • систему оподаткування (буде доступна після відкриття відповідних реєстрів, на період дії в Україні воєнного стану ця інформація є закритою);

Детальніше про структуру і меню картки організації можна почитати тут: Структура карток організації та контрагентів

Успішно створена картка організації

Оновлення даних в існуючій картці

Крім автоматичного створення нової картки організації, також передбачена можливість оновлення даних (актуалізації) в існуючих картках.

Для того, щоб актуалізувати дані картки, необхідно на вкладці "Дані" натиснути відповідну кнопку:

Оновлення даних в існуючих картах

Далі необхідно підтвердити запит:

Оновлення картки організації

Після обробки запиту з'явиться вікно із даними, які будуть внесені в картку. Тому, перед тим, як погодитись на внесенні змін, у вас є можливість ознайомитись з ними. Якщо ви погоджуєтесь із оновленням, натисніть кнопку "Зберегти". Якщо ні - просто закрийте вікно. Але, зверніть увагу, що незалежно від вашого вибору, кошти за запит будуть списані.

Успішно оновлена картка організації

Як оплатити послугу автоматичного створення карток

Після того, як ви використаєте безкоштовну кількість запитів, для продовження користування послугою необхідно буде внести кошти на "внутрішній рахунок". Про це ви одержите сповіщення при спробі створити картку:

Оплата функції автоматичного створення карток

Тобто, оплата послуг за автоматичне створення карток буде здійснюватись за таким принципом:

  • ви кладете певну кількість коштів на "внутрішній рахунок" (це може бути сума на ваш розсуд, рекомендуємо поповнювати рахунок на суму, кратну 2 грн.)
  • при створенні\оновленні карток відповідна кількість коштів (із розрахунку 2 грн. за картку) з цього рахунку буде списана
  • використати кошти можна буде в будь-який час, термін дії цієї функції не обмежений

Де можна побачити "внутрішній рахунок"?

Побачити залишок коштів, обороти та поповнити внутрішній рахунок можна, натиснувши на кнопку:

внутрішній рахунок

Способи поповнення внутрішнього рахунку

Внутрішній рахунок можна поповнити двома способами:

  • оплатити карткою через платіжну систему LIQPAY; при цьому методі оплати поповнення відбувається миттєво;
  • здійснити оплату по реквізитам, завантаживши рахунок на оплату; поповнення рахунку цим способом потребує трохи більше часу.

Способи поповнення внутрішнього рахунку

Важливо при оплаті по реквізитам!

Щоб ваш платіж було оброблено швидко і коректно, при створенні платіжного доручення, призначення платежу необхідно внести у форматі, зазначеному в рахунку на оплату:

оплата функції по реквізитам

Інформація на внутрішньому рахунку після поповнення:

Інформація на внутрішньому рахунку після поповнення

При здійсненні запиту на створення/оновлення картки вас буде проінформовано про суму, яка буде списана за вашого внутрішнього рахунку:

Списання коштів за оплату функції

Після успішного виконання запиту відбудеться списання коштів:

Успішна оплата

Успішна оплата у внутрішньому рахунку

SMARTFIN.UA економить до 3 робочих годин на день!
Розпочати легко! Додайте інформацію про організацію та працівників, виконайте налаштування і отримайте необхідні розрахунки. Нарахування зарплати та індексації, розрахунок податків, лікарняних, відпускних та компенсацій. А ще: будуйте графіки роботи будь-якої складності, формуйте кадрові докумети та звіти, відправляйте звітність у податкову, контролюйте торговельні операції та інше.

Реєструйтесь прямо зараз! Автоматизація бухгалтерського обліку в SMARTFIN.UA - ЦЕ ПРОСТО!
Коментарі
    Це може бути невiрне посилання, або
    сторiнку було видалено
    Ви успiшно пiдписалися на новини
    SMARTFIN.UA