Формування актів наданих послуг в SMARTFIN.UA: інструкція для користувачів

Формування актів наданих послуг в SMARTFIN.UA: інструкція для користувачів

20 грудня 2021 р. Автор: Анна Іванова, співзасновниця SMARTFIN.UA, експертка з бухгалтерії, понад 20 років довіду

Маємо гарну новину для тих користувачів, яким потрібно отримувати акти наданих послуг. Наразі ми повністю автоматизували цей процес, і тепер формувати акти можна самостійно, не звертаючись у підтримку з цим проханням. На всі оплати, здійснені з розрахункового рахунку, підписані електронним підписом акти будуть формуватися і надсилатися в ваші робочі кабінети автоматично!

Також ми попіклувалися про можливість підписати акти з вашого боку у кабінеті для електронного документообігу Документ.Онлайн.

Тож, для кого актуальне це питання, читайте інструкцію і дивіться відео по налаштуванню одержання актів.

З якого моменту ви почнете отримувати акти?

Після того, як ви зробити налаштування у меню МІЙ КАБІНЕТ - заповните реквізити платника у меню Акти. Це обов'язкова умова! Після цього система автоматично буде перевіряти оплати, які надійшли з розрахункового рахунку, і на підставі них формувати і надсилати акти.

Як одержати акти наданих послуг за попередні періоди?

Для цього потрібно написати нам на пошту [email protected], вказати перелік організацій і період, за який потрібно одержати акти. Ми сформуємо і надішлемо їх у ваш робочий кабінет у меню АКТИ.

Інструкція: як працює нова функція

Кому надаємо?

Акт надається клієнту, який здійснив оплату за користування сервісом з розрахункового рахунку.

Приклад: Якщо ви сплатили від ФОП "А" за ФОП "А", ФОП "Б", ТОВ "В" - акт буде надано ФОП "А".

Коли надаємо?

Акт надається через місяць від дати здійснення оплати. Якщо оплату здійснено на більший період, то акти будуть формуватися за кожний місяць окремо.

Приклад: Оплату здійснено 10.12.2021 р. на три місяці, ви одержите три акти 09.01.2022 р. 09.02.2022 р., 09.03.2022 р.

Як надаємо?

Акти, підписані електронним підписом, можна завантажити в робочому кабінеті SMARTFIN.UA. Перевірити підпис можна скориставшись сервісом ДІЯ.

Як ви можете підписати акт зі свого боку?

Додатково можна отримувати акти в сервіс Документ.Онлайн - це наш сервіс-партнер електронного документообігу. В ньому ви можете підписувати та зберігати акти. Термін зберігання документів безстроковий, користування сервісом для вас, як для одержувача, безкоштовне. Ми не надсилаємо акти в інші системи (Медок, Вчасно, Сота тощо). За необхідності, ви можете імпортувати одержаний від нас файл в інші системи електронного документообігу самостійно.

Які налаштування потрібно зробити, щоб отримувати акти?

  • У меню МІЙ КАБІНЕТ - Акти - Платники додайте платника або декількох платників, від яких будуть здійснюватися оплати за користування сервісом:

Акти - Платники

  • У формі платника заповніть реквізити вашої компанії, щоб ми могли сформували акт автоматично. Обов'язкові поля відмічені зірочкою. Поле "ЄДРПОУ платника" є ключовим, по ньому система перевіряє необхідність формування акту для платежу. Після заповнення реквізитів, ви можете перевірити, як буде виглядати заповнений акт для вашої компанії відповідно до внесених даних:

перевірити заповнений акт

Приклад заповнення реквізитів платника для фізичної особи-підприємця:

заповнення реквізитів платника для ФОП 1

заповнення реквізитів платника для ФОП 2

Приклад акту, який буде формуватися:

приклад сформованого акту для ФОП

Приклад заповнення реквізитів платника для юридичної особи:

заповнення реквізитів платника для юр.особи 1

заповнення реквізитів платника для юр.особи 2

Приклад акту, який буде формуватися:

Приклад акту для юр.особи

Після того, як ви здійснили налаштування, акти автоматично будуть надходити у меню МІЙ КАБІНЕТ - АКТИ. Тут можна завантажити файл акту із протоколом накладання електронного підпису. Також за посиланням можна перейти у систему електронного документообігу Документ.Онлайн, в якій можна підписати акт зі своєї сторони:

підписати акт

Відео про формування актів наданих послуг:

SMARTFIN.UA економить до 3 робочих годин на день!
Розпочати легко! Додайте інформацію про організацію та працівників, виконайте налаштування і отримайте необхідні розрахунки. Нарахування зарплати та індексації, розрахунок податків, лікарняних, відпускних та компенсацій. А ще: будуйте графіки роботи будь-якої складності, формуйте кадрові докумети та звіти, відправляйте звітність у податкову, контролюйте торговельні операції та інше.

Реєструйтесь прямо зараз! Автоматизація бухгалтерського обліку в SMARTFIN.UA - ЦЕ ПРОСТО!
Коментарі
    Це може бути невiрне посилання, або
    сторiнку було видалено
    Ви успiшно пiдписалися на новини
    SMARTFIN.UA