Оновлення початку січня, які зроблять вашу роботу зручнішою
Друзі, вітаємо! Поки працюємо над більш глобальними задачами, хочемо розказати про невеликі оновлення, які з'явилися в онлайн-бухгалтерії SMARTFIN.UA за останній місяць. А саме:
1. Зробили доопрацювання для працівників без ІПН
Тепер в картку працівника додано налаштування для осіб, які не мають ІПН через релігійні переконання. Також доопрацьовано автозаповнення об'єднаної звітності для таких працівників. Тож усім, у кого є такі працівники, необхідно оновити дані в їх картках.
Тут про оновлення можна почитати
детальніше.
2. Запровадили можливість додавати коментарі в картку працівника
Тепер у списку працівників можна бачити примітки, які допоможуть не забути певну важливу інформацію або полегшать її пошук.
3. Оновили логіку нумерації зарплатних документів
Додали реквізит "номер документа" в усі зарплатні документи. Також тепер нумерацію видно в списку документів:
Номер документа в друкованих формах більше не редагується. Але всі документа мають можливість редагування номерів без необхідності скасовувати проведення. Тому, якщо вам буде потрібно оновити нумерацію в документах, створених до оновлення системи, ви можете швидко це зробити. Скасовувати проведення чи робити автоперерахунки в документах не потрібно.
Детальніше про правила нумерації в інструкції: https://help.smartfin.ua/uk/zarplata/numieratsiia-zarplatnikh-dokumientiv
4. Додали можливість зробити вибірку по нарахованій зарплаті працівників за вибраний період
В меню "МІЙ КАБІНЕТ" додали розділ "Зарплата", в якому можна побачити нарахування по працівнику (або по працівникам) за період.
Документ знаходиться в підрозділі "Зведені дані", тому працює для всіх організацій в робочому кабінеті. Справа є фільтр, який дозволяє здійснювати пошук даних по періоду, організаціям і працівникам. Також документ можна роздрукувати або завантажити в EXCEL.
5. Розширили функцію для розрахунку комісії еквайрингу при заповненні книги доходів
Нагадаємо, що при заповненні книги доходів система вміє автоматично визначати комісію еквайрингу. Ті, хто ще не знайомий із цією функцією, може почитати про неї тут: https://help.smartfin.ua/uk/oblik-u-fop/iak-vrakhuvati-iekvairingh-pri-zapovnienni-knighi-dokhodiv
Є випадки, коли в призначенні вказана не одна, а дві суми комісії. Якщо це ваша ситуація, тепер для неї є рішення: потрібно вказати текст для пошуку кожної комісії у фігурних скобках. Наприклад: {ком банку} {Шейк ту пей}
6. Додали можливість завантажувати в Excel списків документів
Тепер ви можете завантажувати списки документів в меню "Придбання" і "Реалізація":
7. Додали можливість завантажувати в Excel документи
Оборотно-сальдові відомості в меню БУХГАЛТЕРІЯ:Документ "Графік роботи" в меню КАДРИ:
Документ "Акт виконаних робіт (наданих послуг)" в меню ОПЕРАЦІЇ: