Старт масових перевірок роботодавців з 10 лютого!

Старт масових перевірок роботодавців з 10 лютого!

10 лютого 2020 р. Автор: SMARTFIN.UA

З 20 по 31 січня за дорученням Прем'єр-міністра України Олексія Гончарука була проведена інформаційна кампанія щодо недопустимості використання незадекларованої праці. Інспектори Держпраці донесли інформацію про необхідність детінізації зайнятості та ризики використання неоформлених трудових відносин до більш ніж 190 тисяч роботодавців, які будують бізнес у сферах торгівлі, організації харчування та тимчасового розміщування.

Старт перевірок роботодавців інспекторами Держпраці

штраф за неоформленого працівника

За допомогою Пенсійного фонду було виокремлено понад 15 тисяч роботодавців, які використовують незадекларовану працю більш ніж 49 тисяч осіб.

Вже з 10 лютого стартував наступний етап заходів з детінізації зайнятості – інспекційний. До 21 лютого поточного року Держпраці планує перевірити зазначених вище 15 тисяч роботодавців.

Кого будуть перевіряти?

Перевірити планують суб'єкти господарювання, які мають невідповідність орієнтовної чисельності працівників, що було встановлено під час інформаційно-роз'яснювальних заходів, даним реєстру застрахованих осіб + в яких відсутня позитивна динаміка щодо оформлення трудових відносин після вказаних заходів.

Крім того, буде корисно прочитати наш матеріал ТОП-6 причин для перевірки підприємства інспекторами Держпраці.

Про штрафи за неоформлених працівників

Нагадуємо, що з 2 лютого штрафи за порушення трудового законодавства зменшено, але вони як і раніше можуть боляче вдарити по малому бізнесу. Так, за допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору, за оформлення працівника на неповний робочий час в разі фактичного виконання роботи повний робочий час, за виплату зарплати без нарахування і сплати ЄСВ передбачено штраф у 10 розмірів «мінімалки» за кожного працівника, що у поточному році дорівнює 47 230 грн.Повторне аналогічне правопорушення, скоєне протягом наступних двох років, карається штрафом у 30 мінзарплат, що у 2020 році складає 141 690 грн. Про інші види штрафів, які набули чинності з 2 лютого 2020 року читайте тут.

Як сервіс SMARTFIN.UA допоможе у взаємодії з найманими працівниками?

Друзі, закликаємо Вас належним чином оформити трудові відносини з працівниками! А допомогти у їх веденні допоможе сервіс SMARTFIN.UA. За допомогою програми ви без зайвого клопоту зможете:

  • нарахувати найманому працівнику зарплату за місячними окладами, денними і годинними тарифними ставками, зробити доплати, нарахувати премії тощо;
  • розрахувати суми авансу, податків та утримань (ПДФО, військового збору та ЄСВ за діючими ставками, профспілкові внески, аліменти тощо), індексації, відпускних, лікарняних та декретних;
  • розрахувати суму компенсації за невикористану відпустку;
  • розрахувати суми до виплат за дні відрядження;
  • розрахувати суми доплати до МНЗ;
  • створити будь-які графіки роботи, в тому числі для працівників, які працюють позмінно, чергуються в днях; з підсумованим обліком робочого часу та неповним робочим часом;
  • створити нарахування для працівників, які працюють за цивільно-правовими договорами (сформувати розрахункову відомість та акти виконаних робіт);
  • автоматично підготувати звітність (форма №1ДФ, Повідомлення про прийняття працівника; Додаток 4) та ін.;
  • роздрукувати сформовані документи (платіжну відомість на виплату зарплати за першу половину місяця (авансу); розрахунково-платіжну відомість (на виплату з/п за другу половину місяця); трудові договори зі співробітниками, накази про прийом на роботу, штатний розклад, табелі робочого часу, графіки роботи співробітників тощо.

Весь функціонал сервісу SMARTFIN.UA направлений на полегшення Вашої взаємодії із найманими працівниками! Ті бухгалтери та підприємці, які вже користуються послугами SMARTFIN.UA, вже неодноразово стикались із перевірками Держпраці та приємно дивували інспекторів зразковим порядком у справах! Долучайтесь і ви до нашої спільноти!

Реєстрація за посиланням: https://service.smartfin.ua/signup

Авторизація за посиланням: https://service.smartfin.ua/login

Тестовий (безкоштовний) період, під час якого відкриті всі функції сервісу, триває 3 дні! Консультації та допомога у налаштуванні розрахунків безкоштовні!

Ми закликаємо усіх роботодавців оформлювати трудові відносини з найнятими працівниками та використовувати сервіс SMARTFIN.UA для розрахунку зарплати, ведення кадрового обліку та підготовки звітності.

SMARTFIN.UA економить до 3 робочих годин на день!
Розпочати легко! Додайте інформацію про організацію та працівників, виконайте налаштування і отримайте необхідні розрахунки. Нарахування зарплати та індексації, розрахунок податків, лікарняних, відпускних та компенсацій. А ще: будуйте графіки роботи будь-якої складності, формуйте кадрові докумети та звіти, відправляйте звітність у податкову, контролюйте торговельні операції та інше.

Реєструйтесь прямо зараз! Автоматизація бухгалтерського обліку в SMARTFIN.UA - ЦЕ ПРОСТО!
Коментарі
    Це може бути невiрне посилання, або
    сторiнку було видалено
    Ви успiшно пiдписалися на новини
    SMARTFIN.UA