ТОП-8 допрацювань липня
Друзі, звітуємо про те, які допрацювання виконала наша команда в липні.
1. Оновили інтерфейс робочого кабінета, зробили його більш персоналізованим та функціональним
Тепер у кабінеті є Календар подання звітності та виплати зарплати з актуальними для ваших організацій термінами. Можна перевірити налаштування працівників по всім або обраній організації на певну дату (розміри окладів, посади, графіки роботи, базові місяці для індексації). Інформацію можна друкувати та вивантажувати в Excel. Можна перевірити кількість днів щорічної відпустки, яку роботодавець заборгував працівнику на певну дату.
Детальніше тут: https://smartfin.ua/blog/interfeys-robochoho-kabinetu-onovleno.
2. Додали фільтр по контрагентам для 361 та 631 рахунків обліку
В меню АНАЛІТИКА - ОСВ по рахункам для рахунків обліку 631 - Розрахунки з постачальниками та 361 - Розрахунки з покупцями додали можливість відфільтрувати дані по одному або обраним контрагентам:
3. В документ Акт додали поля про посади відповідальних осіб
В меню ОПЕРАЦІЇ В друковану форму документів Акт придбаних/реалізованих робіт (послуг) додали поля:
- Відповідальний за здійснення господарської операції, показується за потребою:
- Поля із посадами відповідальних осіб:
Для автозаповнення посад необхідно, щоб відповідні поля були заповнення в картці організації та контрагента:
- дані про посаду в картці організації:
дані про посаду в картці контрагента:
4. Додали можливість друкувати копії Наказів про звільнення і прийняття, які надаються працівнику
У меню КАДРИ у документах Наказ про прийняття та Наказ про звільнення додали можливість створювати копію для надання працівнику. При цьому електронна форма документу залишається одна, а у друкованій можна переключити шаблон:
Екземпляр роботодавця і працівника має наступні відмінності:
Екземпляр працівника має напис в шапці документу:
5. Додали поле з посадою керівника у штатний розпис
У меню КАДРИ у документі Штатний розпис додали поле із назвою посади керівника:
6. Додали можливість редагувати колонку "Оклад" в Табелі П5
В меню КАДРИ у документі Табель П5 зробили можливість редагувати колонку з розміром окладу:
7. Додали можливість копіювати рахунки, акти і накладні
У меню ОПЕРАЦІЇ додали можливість копіювати документи (рахунки, акти, накладні):
8. Додали можливість друкувати два екземпляри документу (акт, рахунок, накладна) на одному аркуші
У меню ОПЕРАЦІЇ допрацювали можливість друкувати дві копії документів на одному аркуші (за умови, що їх фізично можна вмістити). Для цього в документах (рахунок, акт, накладна) в друкованій формі додано наступні кнопки:
Зверніть увагу, що якщо на А4 не поміщається дві копії документу, то в браузері Google Chrome є зручні налаштування для друку. Наприклад, якщо зменшити масштаб документу, то акти, які при 100% не вміщаються на один листок, при 70% - вже можна роздрукувати на одному аркуші: