Зарплатний сервіс стає онлайн-бухгалтерією SMARTFIN.UA

Зарплатний сервіс стає онлайн-бухгалтерією SMARTFIN.UA

30 жовтня 2020 р. Автор: Анна Іванова, співзасновниця SMARTFIN.UA, експертка з бухгалтерії, понад 20 років довіду

Друзі! Весь 2020 рік ми плідно працювали над тим, щоб в програмі з'явилася можливість вести не лише заробітну плату, а й облік інших бухгалтерських операцій. І сьогодні, нарешті, можемо з радістю повідомити: МИ ЦЕ ЗРОБИЛИ!

1. Короткий огляд нових функцій в програмі SMARTFIN.UA

1) Відтепер в програмі доступні такі операції обліку:

  • Придбання та реалізація товарів і послуг, контроль залишків товарів на складі.
  • Каса і банк: розрахунки з покупцями і постачальниками, сплата податків, видача та внесення готівки, розрахунки по авансовим підзвітним виплатам.
  • Оборотно-сальдові відомості: загальна, по рахункам обліку, по складу.

2) Документи, які тепер можна друкувати:

  • Рахунок-фактура;
  • Акт виконаних робіт (наданих послуг);
  • Прибуткова і видаткова накладна;
  • Платіжні доручення;
  • Касові ордери і касова книга;
  • Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або підзвіт;
  • Оборотно-сальдова відомість по рахунку;
  • Загальна оборотно-сальдова відомість;
  • Оборотно-сальдова відомість по складу.

3) Також додані нові розділи: Довідники та Початкові залишки. З них розпочинається ведення обліку.

  • У Довідниках створюються: Контрагенти, Об'єкти обліку (товари і послуги), Склади, Одиниці виміру, Договори.
  • Початкові залишки можна внести по наступним розділам: Запаси, Каса, Банк, Підзвіт, Постачальники, Покупці, Зарплата.

Загальний огляд нових функцій у нашому ВІДЕООГЛЯДІ.

2. Запрошуємо до тестування онлайн-бухгалтерії SMARTFIN.UA!

Шановні користувачі! Наразі ми створили фундамент для автоматизації бухгалтерського обліку. Нам важливо зрозуміти, як розвивати програму далі, тому що серед наших клієнтів є фізичні і юридичні особи, магазини оптової і роздрібної торгівлі, пекарні, приватні клініки, дитячі садочки, виробники, сервісні служби. Ми хочемо створювати продукт для реальних користувачів в реальному часі. Тому просимо протестувати нові функції і дати нам зворотній зв'язок.

Щоб вам було легше це зробити, ми підготували для вас ОПИТУВАННЯ!

Ми прочитаємо й проаналізуємо ваші пропозиції, відгуки і побажання. А потім перетворимо їх у план подальшої роботи над проектом.

ПЕРЕЙТИ ДО ОПИТУВАННЯ

Заздалегідь дякуємо за небайдужість! І за те, що ви з нами!

3. Новий інтерфейс робочого кабінету

  • 7 років назад програма мала десять функцій, для яких вистачало 3 пункти вертикального меню. З часом функції додавалися, меню розросталося, і зрештою воно стало громіздким і незручним. Тому ми його перегрупували: розташували головні розділи горизонтально, а підрозділи – у лівому боковому меню. Працює це наступним чином. Зверху ви обираєте меню ЗАРПЛАТА і зліва бачите зарплатні документи, калькулятори і налаштування. Інші розділи вас не відволікають.

  • Також змінилася тема робочого кабінету. Ми не випадково обрали сірий фон. Він не втомлює емоційно при тривалій роботі за комп'ютером і більш ощадливий для очей.

! Детально про зміну інтерфейсу у відеоогляді на каналі YouTube

Сподіваємось, що оновлення будуть для вас корисними та зручними та ще більше полегшать вашу роботу!

З повагою, команда SMARTFIN.UA

SMARTFIN.UA економить до 3 робочих годин на день!
Розпочати легко! Додайте інформацію про організацію та працівників, виконайте налаштування і отримайте необхідні розрахунки. Нарахування зарплати та індексації, розрахунок податків, лікарняних, відпускних та компенсацій. А ще: будуйте графіки роботи будь-якої складності, формуйте кадрові докумети та звіти, відправляйте звітність у податкову, контролюйте торговельні операції та інше.

Реєструйтесь прямо зараз! Автоматизація бухгалтерського обліку в SMARTFIN.UA - ЦЕ ПРОСТО!
Коментарі
    Це може бути невiрне посилання, або
    сторiнку було видалено
    Ви успiшно пiдписалися на новини
    SMARTFIN.UA