Зарплатний сервіс стає онлайн-бухгалтерією SMARTFIN.UA
Друзі! Весь 2020 рік ми плідно працювали над тим, щоб в програмі з'явилася можливість вести не лише заробітну плату, а й облік інших бухгалтерських операцій. І сьогодні, нарешті, можемо з радістю повідомити: МИ ЦЕ ЗРОБИЛИ!
1. Короткий огляд нових функцій в програмі SMARTFIN.UA
1) Відтепер в програмі доступні такі операції обліку:
- Придбання та реалізація товарів і послуг, контроль залишків товарів на складі.
- Каса і банк: розрахунки з покупцями і постачальниками, сплата податків, видача та внесення готівки, розрахунки по авансовим підзвітним виплатам.
- Оборотно-сальдові відомості: загальна, по рахункам обліку, по складу.
2) Документи, які тепер можна друкувати:
- Рахунок-фактура;
- Акт виконаних робіт (наданих послуг);
- Прибуткова і видаткова накладна;
- Платіжні доручення;
- Касові ордери і касова книга;
- Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або підзвіт;
- Оборотно-сальдова відомість по рахунку;
- Загальна оборотно-сальдова відомість;
- Оборотно-сальдова відомість по складу.
3) Також додані нові розділи: Довідники та Початкові залишки. З них розпочинається ведення обліку.
- У Довідниках створюються: Контрагенти, Об'єкти обліку (товари і послуги), Склади, Одиниці виміру, Договори.
- Початкові залишки можна внести по наступним розділам: Запаси, Каса, Банк, Підзвіт, Постачальники, Покупці, Зарплата.
Загальний огляд нових функцій у нашому ВІДЕООГЛЯДІ.
2. Запрошуємо до тестування онлайн-бухгалтерії SMARTFIN.UA!
Шановні користувачі! Наразі ми створили фундамент для автоматизації бухгалтерського обліку. Нам важливо зрозуміти, як розвивати програму далі, тому що серед наших клієнтів є фізичні і юридичні особи, магазини оптової і роздрібної торгівлі, пекарні, приватні клініки, дитячі садочки, виробники, сервісні служби. Ми хочемо створювати продукт для реальних користувачів в реальному часі. Тому просимо протестувати нові функції і дати нам зворотній зв'язок.
Щоб вам було легше це зробити, ми підготували для вас ОПИТУВАННЯ!
Ми прочитаємо й проаналізуємо ваші пропозиції, відгуки і побажання. А потім перетворимо їх у план подальшої роботи над проектом.
ПЕРЕЙТИ ДО ОПИТУВАННЯ
Заздалегідь дякуємо за небайдужість! І за те, що ви з нами!
3. Новий інтерфейс робочого кабінету
- 7 років назад програма мала десять функцій, для яких вистачало 3 пункти вертикального меню. З часом функції додавалися, меню розросталося, і зрештою воно стало громіздким і незручним. Тому ми його перегрупували: розташували головні розділи горизонтально, а підрозділи – у лівому боковому меню. Працює це наступним чином. Зверху ви обираєте меню ЗАРПЛАТА і зліва бачите зарплатні документи, калькулятори і налаштування. Інші розділи вас не відволікають.
- Також змінилася тема робочого кабінету. Ми не випадково обрали сірий фон. Він не втомлює емоційно при тривалій роботі за комп'ютером і більш ощадливий для очей.
! Детально про зміну інтерфейсу у відеоогляді на каналі YouTube
Сподіваємось, що оновлення будуть для вас корисними та зручними та ще більше полегшать вашу роботу!
З повагою, команда SMARTFIN.UA