
Інтеграція з Кабінетом платника податків — уже в SMARTFIN!
Друзі, маємо чудову новину!
Ми реалізували інтеграцію з електронним кабінетом платника податків і додали дві зручні функції:
- Контроль податків — уся інформація про переплати, борги та реквізити для сплати тепер доступна прямо у вашому кабінеті SMARTFIN.
- Швидке створення картки організації — просто використайте електронний ключ із Кабінету платника, і система автоматично заповнить усі необхідні дані.
Все, що потрібно для користування новими функціями — файловий електронний підпис (ЕЦП).
Контроль податків — просто та зручно
Контроль податкових зобов'язань — це запорука фінансової стабільності бізнесу. Це допомагає уникати штрафів, своєчасно реагувати на борги чи переплати та завжди мати під рукою актуальні реквізити для оплати. Це не лише про звітність, а й про спокій та впевненість у завтрашньому дні.
Завдяки інтеграції з електронним кабінетом платника податків ви можете:
Перевіряти розрахунки з бюджетом та отримувати актуальні дані безпосередньо в кабінет SMARTFIN
Перейдіть у розділ «Мої організації → Мої податки» і натисніть кнопку «Отримати дані з ДПС». Система автоматично підтягне інформацію у зручному форматі.
Кожен податок відображається в окремому блоці з іконкою статусу:
- Переплата — вказана сума, яку можна використати для майбутніх платежів.
- Борг — сума, яку слід сплатити найближчим часом.
- Все сплачено — нічого не потрібно робити, ви молодці!
Швидко сплачувати податки через мобільний додаток за QR-кодом
Натисніть «Сплатити податки» і отримайте реквізити для сплати у зручному форматі або сплачуйте податок через мобільний додаток за QR-кодом.
Щоб здійснити операцію, вам потрібно вказати суму та період оплати.
Якщо ви хочете зберегти реквізити, щоб здійснити оплату пізніше, або надати їх іншій особі:
- Скористайтеся функцією друку;
- Завантажте інформацію в PDF. Згенерований файл можна надіслати в будь-який месенджер;
- За допомогою опції «Надіслати на email» відправте сформований файл на вказану пошту.
Зверніть увагу: платником буде власник мобільного додатку.
!!! Якщо вас цікавить контроль ліміту доходу для ФОП — про цю функцію ми розповіли в окремому матеріалі.
Створення картки організації — обирайте зручний спосіб
Робота в SMARTFIN починається зі створення картки організації. Ми передбачили три варіанти, щоб ви могли обрати найбільш зручний:
Вручну. Спосіб існує, але давайте чесно — не найулюбленіший.
Автоматично за кодом ЄДРПОУ. Це зручне рішення для роботи з багатьма організаціями:
- при реєстрації ви отримуєте можливість безплатно заповнити 3 картки;
- надалі — опція платна (2 грн за картку);
Перевагою цього способу є можливість масового додавання організацій за переліком кодів ЄДРПОУ. Крім того, він дає можливість автоматично додавати / актуалізовувати дані карток контрагентів, що економить купу часу при створенні документів (рахунків, актів, накладних, проведенні оплат).
Відтепер маємо і третій спосіб.
Через електронний ключ із Кабінету платника. Цей спосіб безплатний дозволяє:
- підтягнути всі основні дані організації прямо з ДПС
- заповнює реквізити банківських рахунків організації
- потребує лише наявності файлового ЕЦП
Цей спосіб особливо зручний для новачків — картка створюється за хвилину, без помилок і зайвих кроків.
Ще не користуєтесь SMARTFIN?
Спробуйте зручний облік податків та понад 35 функцій для автоматизації бухгалтерії, кадрового обліку й подання звітності — усе в одному сервісі!
Реєструйтесь на SMARTFIN.UA, додавайте організацію та працівників, і працюйте швидко, зручно й ефективно!
Автоматизуйте рутину. Зосередьтесь на головному!