ФОП у 2025 році: які показники слід врахувати?

ФОП у 2025 році: які показники слід врахувати?

29 січня 2025 р. Автор: SMARTFIN.UA

Щоб ефективно вести бізнес та залишатися в межах українського законодавства, у 2025 році фізичним особам-підприємцям (ФОП) варто слідкувати за ключовими показниками:

  • рівнем мінімальної заробітної плати,
  • прожитковим мінімумом,
  • ставками податків за "себе",
  • ставками податків на заробітну плату працівників,
  • лімітами доходів.

З 1 січня 2025 року набрала чинності низка законів та нормативних актів, що суттєво впливають на діяльність ФОП. Вони запровадили нові податкові правила та змінили ключові економічні показники. До таких нормативних актів належать:

  • Закон України "Про Державний бюджет України на 2025 рік" від 19.11.2024 р. № 4059-IX.
  • Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану" від 10.10.2024 р. № 4015-IX.

Отже, у 2025 році ФОП потрібно звернути увагу на такі базові показники:

базові показники в 2025 році

Детальніше про базові показники написали тут і тут.

Податкове навантаження для ФОП у 2025 році:

Податки для ФОП у 2025 році

Про військовий збір для ФОП детальніше — тут.

Мінімальна оплата найманої праці (1 працівник):

Оплата найманої праці в 2025 році

Про розрахунок заробітної плати у 2025 році — детальний матеріал написали тут.

Граничний дохід, який може отримувати ФОП у 2025 році

Граничний дохід ФОП в 2025 году

Як ефективно контролювати ліміт доходу ФОП, розповіли тут.

Слідкуйте за оновленнями ДПС та нашими новинами, щоб своєчасно адаптуватися до вимог у 2025 році!

А якщо ви бажаєте автоматизувати ведення ФОП, реєструйтесь в онлайн-бухгалтерії SMARTFIN.UA. Після реєстрації вам буде відкрито тестовий період з повним доступом до всіх функцій та можливостей програми.

Понад 35 функцій допоможуть вам працювати швидко та ефективно:

  • нараховувати заробітну плату працівникам — повність автоматизовано розрахунок зарплати, відпускних, лікарняних, податків;
  • формувати кадрові документи — договори, накази, заяви, довідки, особові справи тощо;
  • виставляти рахунки, акти, інвойси — генерація документів в один клік та зручне надсилання клієнтам;
  • звітувати "за себе" та працівників — автоматичне формування та подання звітності до ДПС без зайвого клопоту;
  • вести доходи й витрати ФОП на ЄП — контроль лімітів, автоматичне формування книги обліку доходів;
  • синхронізувати дані з банками та ПРРО – швидке імпортування виписок і контроль руху коштів, інтеграція з програмними реєстраторами розрахункових операцій.

SMARTFIN.UA – програма для ведення малого бізнесу в Україні від українських розробників!

SMARTFIN.UA економить до 3 робочих годин на день!
Розпочати легко! Додайте інформацію про організацію та працівників, виконайте налаштування і отримайте необхідні розрахунки. Нарахування зарплати та індексації, розрахунок податків, лікарняних, відпускних та компенсацій. А ще: будуйте графіки роботи будь-якої складності, формуйте кадрові докумети та звіти, відправляйте звітність у податкову, контролюйте торговельні операції та інше.

Реєструйтесь прямо зараз! Автоматизація бухгалтерського обліку в SMARTFIN.UA - ЦЕ ПРОСТО!
Коментарі
    Це може бути невiрне посилання, або
    сторiнку було видалено
    Ви успiшно пiдписалися на новини
    SMARTFIN.UA